Γράφει ο Πέτρος Ι. Νικολού, μαχόμενος Δικηγόρος Αθηνών, Νομική ΕΚΠΑ
Το Δικηγόρικό μας γραφείο, Χαράλαμπος Β. Κατσιβαρδάς & Συνεργάτες, το οποίο έχω την χαρά και τιμή να διακονώ με αφοσίωση, απέστειλε Εξώδικη Δήλωση προς το Υπουργείο Παιδείας διαμαρτυρόμενο εντόνως για την ελλιπή, πλημμελή και εθελότυφλη εποπτεία, την οποία ήσκησε στην περίπτωση της εκδηλώσεως αναγνώσεως κατ’ επίφασιν ‘‘χριστουγεννιάτικων’’ παραμυθιών σε παιδιά 3-12 ετών από drag queens πριν μία εβδομάδα σε νηπιαγωγείο στη Θεσσαλονίκη. Η νομική μας ομάδα, επιχειρηματολογώντας εκτενώς αναφορικά με την απόκλιση της συγκεκριμένης διοργανώσεως από μία σειρά κραυγαλέων θεμελιακών δικαιϊκών αρχών και ρυθμίσεων της κοινής νομοθεσίας, του καταστατικού χάρτη και της Ευρωπαϊκής Συμβάσεως Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, με χαρακτηριστικότερες εκείνες των άρθρων 21 Σ περί προστασίας της οικογενείας και 16 Σ περί αναγωγής της Εθνικής μας παιδείας στα νάματα του Ελληνισμού και της Ορθοδοξίας, ανέδειξε δι’ επιστημονικών συλλογισμών την ωμή, κυνική και εσκεμμένη δια της υπούλου τεθλασμένης οδού παραβίαση των δικαιωμάτων των παιδιών επί των οποίων απεπειράθη κατ’ ουσίαν μία εξόφθαλμη προπαγάνδα των διαστροφικών θεωριών της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητος. Η δικηγορία είναι πρωτίστως λειτούργημα προσφοράς κι έπειτα επάγγελμα βιοπορισμού. Ως κοινωνοί του Δικαίου και δη κινούμενοι εκτός των κεχαραγμένων συστημικών καθεστωτικών γραμμών έχουμε καθήκον στον αγώνα για την διαφύλαξη της παραδοσιακής εν Χριστώ κοινωνίας και των ιδεών που την συνοδεύουν να παρέχουμε θυσιαστικώς τις υπηρεσίες μας μετά των δικών μας χαλεπώς καταρριπτομένων όπλων. Όπως είχε δηλώσει με αυτοπεποίθηση και στόμφο ο λόγιος κοινοβουλευτικός της Αριστεράς Ηλίας Ηλιού, ‘‘Θα σας ταράξουμε στη νομιμότητα’’. Κι αυτό ακριβώς θα συνεχίσουμε να κάνουμε.
Καθώς οράτε, λοιπόν, ο πολιτισμικός μετασχηματισμός της κοινωνίας σύμφωνα με το δόγμα της παγκοσμιοποιήσεως προάγεται ακριβώς μέσα από τοιαύτης φύσεως πρωτοβουλίες, οι οποίες εκδιπλούμενες ανεμποδίστως και ακωλύτως στους κόλπους της μάζης μη συναντώσες καμμία αντίσταση αποβλέπουν στην διαστρέβλωση των συνειδήσεων, τη νομιμοποίηση των σχέσεων ανωμαλίας και τον εξοβελισμό του φυσιολογικού και βέβαια του ζωτικού κυττάρου, το οποίο αιμοδοτεί την άρρηκτη συνέχεια των Εθνών, ήτοι την συντηρητική οικογένεια. Ωστόσο, ταχύτερα της ριζικής πολιτισμικής μεταμόρφωσης των κοινωνιών προχωρεί η αλλαγή του καταλυτικού ρυθμιστή της καπιταλιστικής ζωής, η ίδια η οικονομία. Οι επικινδύνως πυκνούμενες ειδήσεις φρενίτιδος εν σχέσει με τα νέα κύματα πανδημικής κρίσεως στην Κίνα, σε συνδυασμό τόσο με την ανησυχητική παγκόσμια έλλειψη φαρμάκων όσο και με την ανακοίνωση νέων μέτρων σκληρού ολοκληρωτισμού, τα οποία αναμένεται οσονούπω να κρούσουν την θύρα της εισόδου εκ νέου και στη Δύση, μαρτυρούν ότι τίποτε δεν θέτει πρόσκομμα στην επέλαση των μεγάλων ανατροπών, τις οποίες απαιτεί η Νέα Τάξη, προκειμένου να αλωθεί το έως του νύν ανθεκτικό κάστρο των παραδοσιακών κοινωνικών δομών που καθορίζουν εισέτι, αλλά όχι για πολύ, τις ανθρώπινες συνήθειες και συμπεριφορές σ’ έναν κόσμο βίαια προσκυνημένο στο είδωλο του Υλισμού. Η κατ’ επανάληψιν επιστροφή παγκοσμίας κλίμακος κρίσεων υπό το πρόσχημα εξωγενών απειλών είτε στην υγεία είτε στην δημόσια ασφάλεια στοχεύει, ως ευπετώς συνάγεται, στην τρομοκράτηση των μαζών, την εμφύτευση σ’ αυτές της αθεράπευτης ανάγκης για υπερπροστασία από συμπαγείς συλλογικές οντότητες, όπως τα κράτη, και την διαρραγή των ανθρωπίνων σχέσεων, με σκοπό την απομόνωση, καλλιεργώντας τη νοσηρή ψευδαίσθηση της ατομικής θωρακίσεως. Μ’ αυτήν την πρακτική, συνεπαγωγικά προλειαίνεται το έδαφος για δύο τινά : κατά πρώτον την πολιτική μετάλλαξη των φαινομενικά αντιπροσωπευτικών δημοκρατιών, οι οποίες έχουν ήδη διολισθήσει σε εν τοις πράγμασι ολιγαρχικά καθεστώτα, σε γνήσιες ελιτίστικες απολυταρχίες κατόχων του μονοπωλίου του πλούτου στις οποίες οι ατομικές ελευθερίες θα περιστέλλονται διαρκώς άχρι εξαλείψεως και κατά δεύτερον την μετάβαση από την ελεύθερη αγορά στην τέταρτη Βιομηχανική Επανάσταση, η οποία θα εγκαινιάσει με την σειρά της την πλήρη ρομποτοποίηση της παραγωγικής διαδικασίας, την εξ ολοκλήρου αντικατάσταση του ανθρώπου από τις μηχανές στην εργασιακή πραγματικότητα, την βίαιη επιβολή της τεχνητής νοημοσύνης εν αρχή στις συναλλαγές και εν συνεχεία την θεοποίηση της τεχνολογίας σε κάθε έκφανση του ιδιωτικού βίου με σκοπό την κατάργηση της ανθρώπινης επαφής. Μπορεί οι λέσχες και οι στοές της οικουμενικής ελιτοκρατίας να μην αποκρύπτουν πλέον, όπως πάλαι, τα σχέδια για την μετατροπή του κόσμου με τις άνωθι έννοιες, τις οποίες οι ίδιες χρησιμοποιούν, ώστε σαφώς να εξοικεωθεί και συμβιβαστεί ένα τμήμα του πληθυσμού με τις επιούσες εκφεύγουσες της ημετέρας χειρός παγκόσμιες αλλαγές, αλλά η απόδοση υιοθετήσεως συνωμοσιολογικών θεωριών από εκείνους που εφιστούν την προσοχή στην κοινή γνώμη παραμένει πάγια τακτική των ιδίων κέντρων, καθώς επιδιώκουν παραλλήλως να απαξιωθεί, περιθωριοποιηθεί και εκμηδενιστεί πάσα δύναμη πρεσβεύουσα την περιφρούρηση των παραδοσιακών δομών έναντι του εκσυγχρονισμού.
Διανύοντας ακόμα τον εισαγωγικό διάδρομο στην δυστοπία της Νέας Εποχής, στην μάχη για την προάσπιση του τρόπου ζωής μας, της Πίστεως και των ιδανικών που νοηματοδοτούν τον βίο μας, τα πρώτα μέσα αμύνης, τα οποία διατίθενται, είναι η συστηματική ενημέρωση, η κριτική αποτίμηση των τεκταινομένων και η διαφώτιση των πεπλανημένων συνανθρώπων μας, οι οποίοι έχουν εκόντες άκοντες συνθηκολογήσει με το κατεστημένο, προκειμένου να ανδρωθεί ρεύμα Αντεπαναστάσεως στις νέες Επαναστάσεις, τις οποίες ερήμην ημών αποφασίζει η καθεστηκυία τάξη των ισχυρών.